fredag 27 april 2007

Så var man en i gänget...

Jaha, så var man en av många andra som skriver dumma OCH bra saker på internet. Jag är skribent, om än på fritiden och en rätt lat sådan, så det ska väl kunna bli ett och annat alster här. Lite bilder också. Jag har tagit en hel del foton (mestadels suddiga och svajiga) genom åren men även fuskat inom skämttecknarnas bransch. Jag är dock inte på långa vägar så driven som denne tecknare är t ex KennyLex.

Min ordinarie hemsida är denna: Min egen sida där jag har en musikrecensionssida och bilder på järnvägar och tåg. Människor och natur är på gång. Jag är inte så hemma på html och kan inte koda utan en mall men nog ska det gå att lära en hund att sitta, eller hur?

När jag började läsa bloggar för ett antal år sen var det en helt ny värld. De första bloggarna jag såg var informativa, hade ofta karaktären av "om du inte tror på det jag skriver, dra åt fanders". Den karaktären har många bloggar än idag men det har blivit trevligare med åren. Förmodligen har folk lärt sej. Det verkar finnas bloggar för allting. Därför ska min innehålla allting jag står för också.

Så där, då var premiären avklarad.

Ha det

C.

Populära inlägg