torsdag 4 oktober 2012

Matrecensioner?

För att inte bli helt utan ämnen att diskutera när inspirationen tryter rörande klimatdravlet, debaclet med myndighetsövergrepp på vanliga människor, foton jag själv tagit, religionsdravel och annat smått och gott tänkte jag ta till samma sak som många andra bloggar har, nämligen matrecensioner. Men jag tänkte göra det lite annorlunda (finns säker nån som tänker på samma sak!). Jag funderar på att recensera mina tankar när jag äter. Vilka sensationer får jag av att äta en viss sak? Hur känns det i munnen att äta en viss rätt?

Såna tankar och sånt upplägg. Det är inte säkert att det dyker upp här på bloggen omedelbart. Jag har en del andra saker att göra innan dess. Men nån gång kommer det att hända...




"Man kan inte föra god politik med ett dåligt kök."

Populära inlägg