Visar inlägg med etikett trakasserier. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett trakasserier. Visa alla inlägg

torsdag 5 september 2013

Howard Bloom ger klimatalarmisterna en känga


Howard Bloom ger sin syn på klimatfrågan och även om han inte vet själv hur det står till i själva klimatforskningen visar han med all tydlighet att det forskare med kritiska åsikter utsätts för från politiker och kolleger men framför allt opinionsbildare inte är förenligt med vetenskap utan snarare är religion. Han gör en jämförelse med hur svårt Nicolaus Copernicus, Giordano Bruno och Galileo Galilei hade att få sin syn, den heliocentriska världsbilden, accepterad.

Detta kopplat till tidskriften Natures artikel om att medeltemperaturen inte alls höjts de senaste 15 åren. Förresten, det var uppenbarligen svart sot från våra fabriker som starkt bidrog till att glaciärerna smälte, ingen höjning av medeltemperaturen. Vi släpper fortfarande ut svart sot i stora mängder men inte som för 150 år sen. Vi märker nu att glaciärerna inte drar sej tillbaka som förr. Varför är det ingen som talar om svart sot på samma sätt som koldioxid?




"We are the cosmos made conscious and life is the means by which the universe understands itself."

måndag 30 januari 2012

Trakasserier är de rädda människornas sätt

Varsågod, en dumstrut till alla som trakasserar andra människor och sen påstår att deras offer ljuger...

Du är en liten rädd människa. Du är inte värd någonting. Du bör helst gömma dej i en håla nånstans i skogen, jävla nolla!


Detta ovan är mitt budskap till var och en av er som trakasserar andra människor på ett eller annat vis. Ni som slår, förföljer, lämnar elaka lappar och baktalar andra för att dölja era egna tillkortakommanden. Ni är bara avskräde. Jag känner ingen släktskap alls med er.

Själv har jag ingen erfarenhet av vare sej att trakassera eller ha blivit trakasserad. Retas och blivit retad, det har hänt mej ofta genom livet. Sånt får man ge och ta. Det är det livet går ut på. Men att projicera sina egna problem på andra är bara så jävla sjukt. Man måste vara helt störd i huvudet för att göra nåt sånt. Med dagens skolor och arbetsplatser förstår jag hur såna idioter kan komma fram. Det är en perfekt grogrund för såna med problem av något slag hemma. De har inga problem att hitta någon att plåga i sin tur. Många av er verkar vara psykopater också. Känslokalla, makthungriga och i ständigt behov av bekräftelse. Det är synd att samhället ställer upp på er sida mot era offer...




"Death on two legs..."

Populära inlägg