söndag 9 december 2012
Bildsöndag
Vilken härlig dag! Solen går ner över nejden, tidigt som brukligt är i december. Kallt också, under -10.
"
Att hoppas är detsamma som att förlora framtiden
"
Senare inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
Populära inlägg