söndag 4 mars 2012
Bildsöndag
Lite bilder från senaste veckan. Månen, en plaststol i snön och de sista entusiasterna.
"
Det är aldrig för sent att ge upp
"
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Populära inlägg