fredag 29 februari 2008

Lite konkurrens med Herr Dryck




Jag skrev tidigare att jag inte ville konkurrera med Herr Drycks blogg men eftersom han ännu inte presenterat dessa skivomslag måste jag göra det för dom får mej att brista ut i asgarv varje gång jag ser eller tänker på dom och jag måste få ut detta på nåt vis. Kanske jag kan få honom att publicera sina versioner av samma omslag? Det första är nåt kristet med en massa skeppsbrutna som av nån outgrundlig anledning ler så himla fånigt hela tiden. Har de gett upp? Nästa omslag visar en lönnfet äldre man som sitter i en korgstol mitt ute på ett fält. Han fånler också men ser samtidigt ganska obekväm ut där han sitter. Tacka fan för det, sitta i en korgstol mitt i ingenstans och hoppas på att omslaget ska leda till en storsäljare kan inte vara nåt kul i längden. Den nedersta är nåt megatokigt som konjak och bolognakorv på omslaget. Ser mer än lovligt äckligt ut.

Populära inlägg