lördag 23 maj 2015

Dagens foto: Lite bilder från senaste tiden

Här kommer lite bilder från senaste tidens verksamhet.









 De tre första fotona är från en dansuppvisning som eleverna i Malungs kulturskola gav den 18 maj i år. Fjärde bilden föreställer en statyett i Lima kyrka. Det gav en väldigt fin skuggeffekt när jag utsatte den för blixten. Femte bilden är på en tjej och hennes katt. De såg så söta ut ihop där de satt på trottoaren till en parkering. Sjätte, sjunde och åttonde bilderna är från Sälen, närmare bestämt Transtrandsfjällen där turistanläggningarna för Sälen finns. Sista bilden är på min favoritmodell Josefine. Hon ser väldigt gul ut i ansiktet på grund av att jag glömde blixten vid fotandet, men jag gillar det faktiskt.

Snart kommer fler fotosessioner att tas, speciellt som jag nu äntligen fått upp min hemmastudio så ni som har vägarna förbi Malung och vill bli fotade ta kontakt med mej här så får vi se vad som kan göras.



"I'll be Bach. You be Beethoven"


Populära inlägg